.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شب گذشته انجام شد ؛
در جلسه مجمع نمایندگان مازندران چه گذشت ؟/ ده گزینه پیشنهادی استانداری انتخاب شدند + اسامی
شمال نیوز : گزینه های ده گانه مجمع نمایندگان مازندران که از بین چهل رزومه دریافتی انتخاب شده و از این آنان سه تا پنج نفر ( به عنوان پیشنهاد نمایندگان ) به وزارت کشور معرفی خواهند شد ....
در جلسه مجمع نمایندگان مازندران چه گذشت ؟/ ده گزینه پیشنهادی استانداری انتخاب شدند + اسامی

شمال نیوز:  جلسه مجمع نمایندگان مازندران باموضوع بررسی شاخص‌های انتخاب استاندار مازندران برگزار شد.

به گزارش شمال نیوز، این جلسه مجمع نمایندگان شب گذشته در محمودآباد با محوریت معرفی گزینه های این مجمع برای تصدی استانداری مازندران برگزار شد که در این راستا و با توجه روزمه های دریافتی ،  شاخص‌ها تنظیم و اسامی 40 نفر  برای تصدی مسؤولیت استاندار مازندران پالایش شد.

باتوجه به تصمیمات گرفته شده تعدادی از گزینه های شاخص انتخاب شدند و قرار شد با دعوت از آنان در مجمع نمایندگان ، برنامه‌های خود را ارائه کنند تا در نهایت سه تا پنج نفر به وزارت کشور پیشنهاد شوند.

 

گفتنی است گزینه های پیشنهادی و نهایی مجمع نمایندگان ، در کنار گزینه های پیشنهادی دیگر نخبگان ، جریانات سیاسی و در حال بررسی در وزارت کشور برای تصمیم نهایی روی میز وزیر کشور قرار خواهد گرفت تا در نهایت اولین استاندار مازندران در دولت سیزدهم مشخص شود .

 

گزینه های ده گانه مجمع نمایندگان مازندران که از بین چهل رزومه دریافتی انتخاب شده و از این آنان سه تا پنج نفر ( به عنوان پیشنهاد نمایندگان ) به وزارت کشور معرفی خواهند شد بدین شرح است :

ابوطالب شفقت

علی شیری

مهدی سعادتی

هادی ابراهیمی

مجتبی زارعی

ماشالله عظیمی

کمال سجادی

عباسعلی نوبخت

حسن قلی زاده

رضا دادبود

 

« شمال نیوز » بزودی از نام تعدادی دیگر از گزینه های مطرح و شاخص استانداری مازندران که در محافل سیاسی و وزارت کشور مطرح هستند را رونمایی خواهد کرد .

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 8 شهريور 1400
تعدادی از این اقایان جزوه بازنشسته ها هستند ،مگر قانون منع بکار گیری بازنشستگان مصوب مجلس لغو شده،یا میخواهند قانون را دور بزنند،مگر قحط الرجال است،همیشه یه عده ثابت در دولتها مطرح میشوند.
نا شناس 8 شهريور 1400
استاندار باید شجاع ، نترس، باهوش و مومن باشد از خودش خلاقیت داشته باشد نه اینکه مننطر باشد تا چه زمانی از مرکز برای ایشان کارشناسی دهند و کار انجام دهد.
سالار 8 شهريور 1400
با سلام
استاندار باید فردی باتجربه در امور اجرایی باشد، من با اینکه خودم جزو جوانان هستم ولی جوانی را یکی از دهها امتیاز انتخاب استاندار میدانم که میتواند جزء اولویتها نباشد، تجربه اداره امور بسیار مهم و اشراف به نیازهای استان و تلاش در خصوص رفع عملی مشکلات از اولویتها میباشد.
نا شناس 8 شهريور 1400
با سلام مهندس قربان فیاض که دارای سوابق مدیریتی خوبی هم بوده والان مدیرکل استاندارد استان مازندارن هست میتواند گزینه خوبی باشد.
نا شناس 8 شهريور 1400
عظیمی سابقه خوبی در صندوق تعاون وبانک تعاون داشته است گزینه خوبی هستند.
نا شناس 8 شهريور 1400
همون شفقت باشه بهتره هم قبلا استاندار بود و هم رفاقت صمیمی با سردار وحیدی تو وزارت دفاع داشت و داره همه جوره مشرف بر کاستیهای استان هست الانم همه چی رو رفاقت و بودجه پیش میره
نا شناس 8 شهريور 1400
به نظر من اینا همش گمانه زنی های سیاسی است و مجمع نمایندگان در حد پیشنهاد دهنده گزینه خودشون هستن و تیم اقای سردار وحیدی تصمیم گیر نهایی است ویک تیم کامل گزینه ای مختلف را از بین گزینه ای مختلف استانی و خارج استانی در حال بررسی دارد.ضمن اینکه عملکرد بعضی از اقایان در مسند استاندراری گیلان و مازندران .را میتوان به راحتی مورد بررسی قرار داد.ضمن اینکه نماینده منختب شهر باید به کار نماینده خود پرداخته و میدان را جهت ورود نخبگان و مدیرانی عملیاتی هموار سازند..والسلام.
میبایست ما برای ساخت ایران قوی دنبال گزینه ای دیگری باشیم تا بتوانیم اینده ای درخشان را نظاره گر باشیم.
عدالت خواه 8 شهريور 1400
سلام.
استاندار باید جامع نگر باشد چه جوان چه میان سال. کار استان رسیدگی به حل مشکلات مردم هست و اگر جوان مستعد و توانمند باشد بهتر خواهد بود هرچند این اتفاق نمی افتد چون نماینده جوان نداریم.
نا شناس 8 شهريور 1400
چرا باید نمایندگان در انتخاب استاندار دخالت کنن ، وزیر کشور باید خودش تصمیم بگیرد تا استاندار وابستگی به نمایندگان نداشته باشد و مستقل عمل کند. البته باید از توان نمایندگان در پیشبرد اهداف کمک گرفت.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.28 seconds.